Weekends are a bit like rainbows; they look good from a distance but disappear when you get up close to them.

Hemma efter en arbetsdag. Fick åka runt i bomhus idag... något som jag så glädjeligen gör. Mycket post var det dock, menmen. Nu är det helg. Det jobbiga är att vi har match på söndag och på tisdag och jag får inte vara med. Eller får och får. Käkar ju penicillin så. Enda tills på onsdag ska jag knappra i mig dom här tabletterna och jag som känner mig typ nästan helt frisk blir så irriterad på den tanken. Vet att det kan komma tillbaka om jag inte kör hela kuren men jag önskar att det här kunde ha kommit vid någon annan tidpunkt istället för nu, då man har två matcher som man missar. Life sucks sometimes. Men kvällen kommer nog bli rätt så bra. Farfar fyller hela 66 år och han ska såklart firas. Det blir middag på Living Room med hela familjen, mamma, pappa, sofia, farmor, farfar och pär. Storebror Daniel är ju nere i Linköping så han missar ju hela kalaset, men vi andra får försöka ha kul ändå. Måste börja byta om nu eftersom jag ska ner på stan om mindre än en timme. Ha en bra fredag och tillsist vill jag bara skriva ett stort grattis till farfar Tord Uggla a.k.a "Tårtan" på födelsedagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0