Vilobrist

Nyss kommit hem ifrån jobbet. Ingen lunch och i stort sett ingen rast på hela dan. Tänkte ta det lugnt när jag kom in men då blev man tvungen att åka ut och springa i trappor igen. Nu är jag helt slut och skulle egentligen bara vilja ta ett varmt bad och följa upp det med film, men såklart finns det annat att göra. Jag måste åka tillbaka till gävle och hämta Breaking Dawn-biljetterna. Kanonkul att åka tillbaka till Gävle när man precis varit där. Aja, hinner inte åka ner och kolla på träningen heller på grund utav allt kaos.

Kommentarer
Postat av: Angelica Andersson

SV: fy fan vad ont jag fick när bedövningen försvann men nu så börjar de bli bättre :D hur är de med dig då efter hjärnskakning och halsfluss?

2011-11-07 @ 19:45:05
URL: http://angeliiica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0