Gårdagen i bilder och ord

Har nyss lagt upp 39 kort på facebook och tyvärr bloggen... jag kommer inte göra det här. Tar alldeles för lång tid, så därför blir det bara några enstaka. Först på vad som dracks igår...

och nu till lite annat...
Sofia blev fascinerad av Alexas present

Who am I kidding? Såklart blev det typ alla bilder som fanns på kameran. 51 bilder ifrån gårdagen kan ni se här ovanför och för att uttrycka kvällen, inte bara i bilder, så kommer lite info här. Det började, lite lugnt, men ändå mysigt. Vi fick fördrink, Alexa öppnade hennes presenter och därefter blev det middag. Allt började efter att efterrätten lagt sig i magen och Alexa tog fram hennes nya spel, Sanning och Konsekvens - Gold Edition. Riktigt kul var det. Det blev tillslut att vi blev tvungna att lägga kortleken åt sidan eftersom vi använt alla kort. Men det var som sagt, riktigt riktigt roligt. Kvällen hemma hos Alexandra var en utav de bästa förfesterna på länge. Vi sjöng, vi dansade, vi skrattade, vi åt och drack! Allt gjordes med ett gäng riktigt härliga tjejer, tjejer man trivs med och som man kan vara sig själv med. Man behövde aldrig känna sig obekväm eller ivägen på något sätt. Tillsammans är vi så bra, tillsammans tar vi fram det bästa av varandra, och tillsammans har vi det så galet kul.

Som jag skrev inatt så blev inte utgången lika lyckad. Rätt så mycket folk men känslan fanns inte där. Plusset får dock bli Mojiton. Fina minnen av den drinken, tidigare har den bara druckits i Mexiko, i Gran Canaria och på Hannas födelsedag. Vackert.

Nu sitter jag här på första advent, tvärtäppt i näsan och med oduschat hår. Har flera stenar på mina axlar då jag känner stress inför natten, måste städa mitt rum, måste packa, måste tvätta... bara en massa måsten. Som tur var leder det till något bra - 4 dagar i en av världens bästa städer. London 2011, here we come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0