Your birthday is a special time to celebrate the gift of 'you' to the world.

Har känt av lite press inför detta inlägg som jag börjar skriva nu. Inlägget ska ju handla om en utav mina bästa vänner som idag fyller hela 19 år, men eftersom tjejen sagt att det jag skrev förra året (som ni kan hitta här http://mariauggla.blogg.se/2010/november/grattis.html) var bland det finaste hon hört så känner jag i år en sån stor press över vad jag ska skriva. Jag får helt enkelt göra mitt bästa och utgå ifrån hjärtat, man kan aldrig göra mer än det.

Eftersom det är din födelsedag, d.v.s. din dag så är det viktigt för mig att du verkligen ska veta hur mycket du betyder för mig. Även fast vi inte varit barndomsvänner eller ens vänner i mer än tre år så är du ändå en utav de viktigaste människorna i mitt liv. Jag älskar att jag alltid kan vara mig själv med dig, att jag kan göra och säga precis vad jag vill utan att känna mig nervös eller stressad. Jag älskar att jag kan känna en trygghet med dig, att du kan bevara en hemlighet och att du är så fantastiskt underbar som vän. Alexandra du är en sån person som själv kan få ens humör att gå från botten till toppen. Om man skulle googla innebörden av en bra vän så är det nästan så att ditt namn kommer upp direkt. För mig är du, och kommer förhoppningsvis alltid att vara en utav mina närmaste vänner.

Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget - Grattis på födelsedagen Alexandra Teshome, ha en jättebra dag, det förtjänar du!

Kommentarer
Postat av: Alexa

Det värmde i hela hjärtat när jag läste det här, du ska veta att du betyder precis lika mycket för mig!!! :) <33

2011-11-16 @ 14:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0