Torsdag

Har just nu tagit ett långt bad med tända ljus och hela grejen. Helt underbart skönt. Har funderat på det tidigare, när jag flyttar in i lägenhet och kanske ja börjar plugga säger vi. Hur ska jag då göra, tror inte att små studentlägenheter erbjuder badkar också... Riktigt jobbigt!

Något som är lite jobbigt är valet jag måste göra nu. Om jag orkar klä på mig, fixa håret och sådär och åka ner på träningen och säga hej till alla, eller om jag ska följa hockeyn. Vill göra båda.. Aja, ska käka något för första gången idag nu. Har inte blivit mycket mat de senaste dagarna kan jag säga er. Sen i lördagskväll har det blivit kanske sammanlagt 3-5 gånger som jag har ätit något. Och då räknar jag med allt, en smörgås, middag, frukost o.s.v. Man är inte så hungrig när man är sjuk, men nu när jag börjar må bättre så ska jag bättra på mig med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0