Something to look forward to

Blev som sagt en kväll i Gävle. Fick sällskap av Jennie och Alexa och då tog vi såklart en fika efteråt också, det tyckte vi att vi förtjänade. Vi hämtade i alla fall, och betalade, för 9 biljetter till breaking dawn del.1. Kommer bli helt galet kul. Onsdagen den 16 November 21.15. Lite mer än en vecka kvar, Alexas födelsedag och premiär på en av årtiondets mest efterlängtade filmer (i min bok i alla fall) - kan inte bli annat än toppen. Nu ska jag mysa ner mig i sängen och se på massa avsnitter av vänner. Imorgon blir det jobb och till mig förvåning, spel på matchen även för min del. IBK Aston vs. IBF Falun, Arena Jernvallen 20.15. Be there or be square (:


Haha jag är lite nördig, kanske till och med lite lillgammal, men whatever, jag lyssnar på Magnus Carlsson - and I'm proud of it, världens finaste låt: Magnus Carlsson – När en stjärna faller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0