Mycket kul som händer i November

Har varit över hos min vän Hanna nu på kvällskvisten och pratat lite om hur hon och systrarna hade det i London. Snacka om att man kommer i rätt stämning! Förövrigt så är det så mycket som händer i November, så mycket kul. Imorgon är det derby att se fram emot + att vår bror äntligen kommer hem igen, på lördag ska Merima firas, den 16 är det Breaking Dawn premiär + att sexi-lexi fyller 19, den 18 (fredag) kommer äntligen Färjestad till Gävle och ska, förhoppningsvis, ge Brynäs lite pisk. Den 21 fyller pappa år, den 26 ska Alexa firas och den 28 drar jag till London. Däremellan blir det någon match, b.la. den 20 men sen tror jag nästan att hela November är fullsmockat med roliga saker att göra. Dock blir kontot lite tömt men så får det vara ibland. Man lever ju bara en gång... eller hur?

Btw. Igår firade jag och Sofia 1 år med våra körkort. Helt otroligt! Det var också den dag då det snöade för första gången förra året. För er som inte hört "historien" så tar jag den nu. Det var tidigt på hösten när vår körskolelärare frågade var och en av oss när målet var, när ville vi ha körkortet. Vårt svar var alltid "innan snön kommer". Den 9 November när jag först hade fått godkänt på min uppkörning, och Sofia fick detsamma två timmar senare så kunde vi inte vara annat än superglada. Snön hade inte kommit. Men som ett tecken av något slag så kom snön, cirka 30 minuter efter Sofias godkända uppkörning. Så vi tog körkort innan snön kom, som vi ville, och vi gjorde det på håret!

Kommentarer
Postat av: Angelica Andersson

Har de redan gått ett år? oj oj oj vad fort tiden går!! kommer ihåg den dagen, när vi gick ut från jernvallsskolan och de snöade :D

2011-11-11 @ 11:39:30
URL: http://angeliiica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0