Jag är dålig på att vara sysslolös

Eftersom jag känner mig lite mer levande idag så tänkte jag ta och göra lunch och testa äta eftersom jag inte gjort det sen typ i Söndags lunch ungefär. Åt på kvällen också men det var typ en fjärdedel av en vanlig portion, whatever. Jag har de senaste dagarna känt mig sugen på riktigt goda, tjocka - men ändå frasiga våfflor med ett tjockt lager grädde som man blandar ihop med en go klick hallonsylt. Eftersom vi inte hade grädde hemma så fick det till min besvikelse bara bli sylten, men det är inte det jag ska skriva om. Nej när jag hade ätit mina två färdiga våfflor (hade först förstört halva smeten i våffeljärnet) så hade jag pyttelite smet kvar i bunken. Jag hällde i det i järnet och fick sen ut en våffla som jag tyckte påminnde om en sorts nederbörd. Jag kände mig då väldigt kreativ och kom på att jag skulle hälla florsocker på min lilla våffla så att den skulle bli vit.. och därmed helt snöflingeaktig. Såhär blev resultatet:

Som sagt... jag är dålig på att vara sysslolös. Väldigt dålig. Ni märker kanske att jag bloggar lite irriterande mycket? Men aja, finns ju så mycket kul att berätta när man inte har något annat att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0