Godmorgon

Vaknar upp med ett leende idag - undra varför. Haha, nej men hoppas på att resten av helgen fortsätter lika bra. Jag hoppas på en 9 poängs-helg. 3 done, 6 to go.

Är det någon av er som sett att jag bytt header här på bloggen? Har ju haft samma i ungefär två år så kände att det var dax för en förändring... men, jag kan inte se den. Ändrade för kanske 4 dagar sedan men för mig är det fortfarande den gamla... inte kul. Kände att jag fick med en massa bra i alla fall, mina vänner, Färjestad och Michael Jackson är med på ett hörn också .Jag är så värdelös på allt med koder och sånna grejer så är glad att jag bara klarade av det där, haha.

Idag ska jag nog till Valbo/Gävle med Sofia i alla fall, och sen visar det sig vad kvällen har att erbjuda. Ska nog ha en mysig middag med familjen men sen vet jag inte. Känner för att ta det lugnt i alla fall.

Btw. Inte ensam om att tycka såhär:

"Sedan tycker jag domaren är väldigt känslig och tar några petiga utvsiningar på Färjestad och släpper såna situationer för Brynäs, kanske är lite enögd? Men det kändes som så i alla fall."


Svenskafans.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0