Go beyond the cover

Hoppas verkligen, för er egen skull, att ni såg klippet jag la upp tidigare idag. Den killen är verkligen häftig och ser man beyond the cover och ser intervjuer med han så verkar han vara en väldigt snäll person. Men som sagt, lätt att döma lite fort.

För en person som inte gör annat nu på dagarna än ser på tv och surfar runt på datorn så blir det ju en del tips och sånt tok. Kvällen går i alla fall i samma tecken. Mycket intressant jag har att berätta va? Haha, nej men kan även säga att jag typ inte har någon feber nu. Jag är inte lika uppsvälld som tidigare och jag kan svälja, nästan helt utan problem. På grund utav detta och på grund utav att jag även har en vilodag imorgon så bedömmer jag att jag kan jobba på fredag. Som jag skrivit i tidigare inlägg ockå... jag har svårt att vara sysslolös. Mår bättre av att ha saker att göra. Fullt upp helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0