Back to school

Har idag åkt tillbaka till skolan. Inte bessemer, inte norrsätra och inte vallhov. Nej, till Lillåskolan i Hofors! Har följt med mamma en dag, frivilligt och såklart obetalt. Men eftersom jag vill bli lärare så tänkte jag kika in en dag, även fast jag gjort det typ hundra gånger förut. Rätt så kul, men man blir ju rätt så trött också när man inte är van med barn som skriker, springer, skrattar, sjunger, dansar, grinar.. ja allt på en och samma dag. Fullt upp!

Kvällen kommer att bestå av hemkomst för min käre bror och far, och sedan ska jag på innebandy med några tjejer. Kommer nog vara smockfullt med folk på träffen ikväll eftersom det är derby mellan GGIK och IBK Alba. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0