Äntligen hemma

...åh ni ska bara veta hur länge jag längtat efter att säga så! Jobbet idag var riktigt segt. Det var så galet mycket post och att jag skulle hinna tillbaka till fyra, då jag slutar, när jag kör i bomhus var helt omöljligt. 17.15 steg jag in på posten igen, vid tjugo i 7 var jag och Sofia hemma i Sandviken. Kul det där med bussar. Men när man kom hem var man tvungen att direkt dra på fysträning. Nu - sova, sen - vakna och upp för att åka mer buss och återigen vara tillbaka på Posten i Gävle Syd.

Förresten, en vecka kvar till London nu, såhär såg det ut för typ 2 (eller kanske 3) år sedan när vi var där på besök.


Och såhär såg det ut i samma stad för ett halvår-sedan
Haha, syns lite mer hur håret ändrats under åren. Sofia har gjort mörkare, och ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0