What are words If you really don't mean them

Igårkväll åkte jag, Hanna och Viktor till Coop. De sa då åt mig att lyssna på en låt, jag fick höra en kort handling också. Om att en kille som varit med i American Idol varit förlovad med en tjej som senare hamnade i en bilkrasch och hon blev sedan väldigt svårt skadad. På sidan "http://www.laurusfoundation.org/help-juliana-ramos.php" sägs det att "She suffered a severe skull fracture, a traumatic brain injury (TBI), and multiple fractures to her beautiful face." Låten handlar om underbara Chris Medina som stannar hos Juliana no matter what. Jag kan säga att ingen låt någonsin har väckt så mycket känslor inom mig, jag har ALDRIG grinat till en låt förut, trodde aldrig jag skulle göra det... jag trodde fel.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mm, fin låt. Blir så mycket finare när det finns en sån historia bakom också...

2011-05-09 @ 17:07:04
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0