We're all in this together

Knappt man lever, nu är det bara att leva livet fram tills 19.00 imorgon då man kommer bli mördad igen. Det var väldigt bra kvalité på träningen och jag vill bara ge gärnet nu så att man om två månader kan känna att man verkligen orkar kuta i 8 minuter + göra tusentals armhävningar. Jag ser fram emot en tid då det känns som att allt jobb verkligen har hjälpt, det får bli mitt ljus i den här långa och jobbiga tunneln. Men vi är ju verkligen "all in this together", håller vi ihop som ett lag så klarar vi allt, i snö (som det var lite lite idag) och solsken!

Man har ju sprungit lite de senaste veckorna och varit lite "stolt" över sig själv efter varje springtur, men det skulle man ju inte vara, idag kändes det som att jag inte hade sprungit på ungefär ett år, det kändes inte som att man hade haft en hel säsong nyss och man kände sig inte ett dugg tränad... något som jag hoppas jag kommer bli. Med Jörgens löp&fys och med lagets glada och positiva humör. IBK Aston 2011/2012, you better watch out.

Nuu - hockey!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja oss! Vi ses imorn igen :)

Bara att bita ihop, hua..



Kramis!

2011-05-02 @ 23:29:53
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0