Valbo

Har nyss kommit hem från en lång pratstund hemma hos Hanna med henne och Sofia. Samtalsämnet - såklart resan! Innan vi gick till Hanna så åkte vi en stund till Valbo med mamma. Jag fick reda på att min mobil (som varit inlämnad i 50 dagar) är nu helt borta så nu har de skickat en helt ny. På tiden skulle man kunna säga! I brist på ett par solisar (since I broke my old ones two days ago) så köpte jag ett par nya, lite coolare, lite snyggare och lite bättre solglasögon till resan. Man kan nog inte åka utomlands utan att ha ett par härliga solisar, jag vet att jag kommer leva i dom i alla fall. Nu är det plugg som står på schemat då jag har prov imorgon.


Efter tre jobbiga fysträningar blev det en fika på Wayne's med världens bästa tvillingsyster

Kommentarer
Postat av: sofiauggla

pusspuss, love you! :)

2011-05-06 @ 09:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0