Söndag

Dåligt bloggande idag men min ursäkt får bli vädret. Strålande sol hela dagen gav mig inget annat val än att sitta utomhus från klockan 10.00 till någon gång på eftermiddagen då det blev att se lite hockey men eftersom att, till min besvikelse, männen i huset tog över dosan så blev det fotboll istället. Manchester United mot Chelsea. Hatar fotboll, tråkig sport, dock var första perioden rätt så underhållande men sen gick det utför. Grymt tråkigt, jag blev riktigt glad de få sekunder jag fick se utav hockeymatchen dock. Tröck över precis innan båda målen så jag fick se det i alla fall! Något som var bra också var att mitt hjärtegull Rickard Wallin var på plan vid båda målen som Sverige gjorde. Härligt kapten. Nu ska jag sova och imorgon ska jag hålla i idrottslektionen, innebandy, lite smånervös men hoppas det går bra.

Grillat till lunch, och till er förvåning kanske så var det faktiskt jag (och sofia kanske lite) som grillade!
Sofia köpte en ny tandborste till Patrick idag. Rosa, soft och passad till barn i åldern 7-13. Fin koalabjörn på också måste tilläggas. 
För några dagar sedan fällde vi 4 tallar på vår tomt. Idag hittade mamma ett fågelbo som ramlat ner ifrån en tall, förmodligen ett björktrast-bo
perhaps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0