Trött

Åh va trött jag är på plugg, tredje dagen på raken som varit fylld med plugg, nu vart jag så trött så jag somnade. Hela gårdagen och hela kvällen idag har gått åt till att träna in Sveriges däggdjur och fåglar, men jag kan knappt fortfarande se skillnad på Talgoxe och Blåmes. Oändligt förödande. Nu har jag precis vaknat, måste ta lite frisk luft och sen sätta igen igen och påbörja en natt som inte kommer innebära sömn på ett bra tag. Bilder ifrån Gran Canaria då? Ja, vi tar väl lite till nu...
Stranden efter det. Nästan varje dag var det lite halvmolnigt fram tills 11-12 någongång då det oftast blev klarblå himmel så denna syn på förmiddagen var inte så ovanlig och inte något vi var så bekymrade över...
det kommer mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0