Omgång 4

I väntan på att jag ska orka lägga över bilder ifrån kameran, kort som togs igår, så tänkte jag lägga ut lite fler kort ifrån Gran Canaria, blir lite långa uppehåll ibland men så får det va!
För ungefär två veckor sedan såg det ut såhär... snacka om att jag längtar tillbaka
Lovade ju utgångsbilder den här gången, och eftersom vi gick ut två kvällar så tar jag bilder ifrån det så bli inte confused om någon bara hucks-flucks har bytt kläder på korten
...men allt började med middag på vårat favoritställe
Alexa styrde upp musiken hos dj:n
Så, det blev två utekvällar då som sagt. Den första, på torsdagen, bara för att "checka läget", d.v.s. vilka klubbar man skulle gå till, vad det var för folk ute och bara allmänt se hur det låg till. På fredagen blev det lite mer av en riktig utgång och va kul vi hade. Lite torrt om folk då Maj inte riktigt är bästa månaden men vi haade hur kul som helst ändå. På måndagen, två dagar innan vi skulle åka, gick vi ner till stranden och tog en drink tillsammans, den kvällen såg ut såhär...
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0