...och där var den lilla energin man hade borta

Ett tvåtimmars fyspass med lite inslag av innebandy också, jag kan ju säga att jag gillade innebandyn mest, såklart. Men för att innebandyn ska gå som den ska så behövs fyspassen också, även fast det känns jävligt jobbigt just nu. Kroppen är död, hjärnan är på gränsen till bombarderad med plugg och tankar. Gissa vad jag ska göra nu? Ja drömmarna går mot tankar på en godispåse från hemmakväll och en film till det, men verkligheten ser tyvärr annorlunda ut, i verkligheten måste jag börja, förbereda och göra klart en redovisning till engelskan imorgon. Suck, I love my life at the moment!

Vill tillbaka till värmen, ledighet, lugn och lycka!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är söt! Arbeta inte ihjäl dig nu :)

Drygt med skolan, men snart är det över!

Vi ses imorn! Sov gott :) Kramis!

2011-05-23 @ 23:26:14
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0