Härlig måndag, börjar med strålande väder och ett MVG

Bloggen har haft nå damp igår, skrev två inlägg och inget utav dom publicerades. Dock har jag fått fram ett nu, det som heter "söndag", skrev det igår men det kom in för fem minuter sen - haha. Aja, jag har inte tagit en paus eller varit lat eller nått annat, jag har faktiskt bloggat, men ibland så vill inte riktigt bloggen som jag vill tydligen!

Hade nyss en idrottslektion med min klass, och till deras besvikelse blev det innebandy, de flesta ville istället ha fotboll eller brännboll eller nått liknande så man fick vara ute i solen men icke. Det gick väldigt bra i alla fall tyckte jag och alla var duktiga. Fick MVG på lektion och MVG i kursen, skönt. Haha mina MVG-en på gymnasiet är ju fina, Idrott och Hälsa A, Idrott och Hälsa B och Projektarbete. Bättre än inget i alla fall.

Hade min sista skoldag idag också innan resan, räknar inte innebandygym och engelska imorgon som en skoldag eftersom det är individuellt val. Fick bra reaktion av Tobias (min svenska-och historialärare) när jag sa att jag skulle åka på onsdag, det man fick som svar var ett gapskratt. Haha tror han var lite trött på att "alla" tar ledigt.

Nu har jag en fysträning "att se fram emot", coopertest för min del + massa annat i detta väder - suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0