Förlåt bloggen

...jag har nu kollat igenom 1060 bilder (skrev fel i förra inlägget) och valt ut över hundra stycken grymma kort. Ett kort tar cirka 30-50 sekunder att ladda upp på bloggen, ska jag då lägga upp så mycket bilder så kommer jag få hålla på huuur länge som helst. Jag hoppas att alla som läser min blogg har facebook för där kommer det upp massa fint om cirka tjugo minuter. För bloggen blir det bara några speciellt utvalda, förlåt för det!

Arriving to Arlanda Airport
Fika på starbucks
All denna väntan
Hanna var pigg och glad på planet
...och även alexa var pigg och glad
massa pigga tjejer efter en 6 timmars lång flygresa
...äsch vatusan, kommer mer sen, trött nuuuuuuu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0