And the bible didn't mention us, not even once

Tisdagmorgon, dagen efter första försäsongsträningen. Lite ont i ryggen men den riktiga träningsvärken kommer nog ikväll eller imorgonbitti då det brukar ta cirka 24 timmar för mig efter en träning innan värken kommer. Looking forward to it!! Idag har jag bara engelska men den lektionen får man jobba hemma på, något jag gladjeligen gör, så idag ska jag plugga. Måste, måste, måste. Annars kommer jag få ett helvete nästa vecka, dagen innan vi åker. En vecka och en dag kvar nu, "gud vad hon tjatar" tänker säkert ni men det är det enda jag tänker på. Om det inte är värmen är det att stå på underbara Arlanda och känna att vi snart ska lyfta, eller att strosa runt på den 5 kilometer långa sandstranden. Ja, det finns såklart tusen saker att se fram emot, därför måste man förebygga med plugget redan nu så att man inte behöver ta med sig en extra resväska med skolböcker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0