Aldrig mera cooper

Fyfan. Vilken människa har kommit på cooper-test? Den personen måste ju ha ett behov av att vilja få folk att må illa och att plågas. Cooper-test är inte mänskligt. Omöjligt att springa 3 kilometer på 12 minuter, fullkomligt omöjligt. Får dock känna mig (lite) nöjd med att ha sprungit cirka 2,35 kilometer på 12 minuter. Men det ska väl bli bättre. Just nu vill jag inte göra cooper-test igen, men den tiden kommer väl då jag står där igen och pustar livet ur mig och andningen flåsar som bara tusan. Nu måste man se på hockey, dock ligger Sverige under, bra för fortsättningen men tråkigt för nuet.

Det känns ju verkligen tråkigt att man åker ifrån Sandviken på onsdagmorgon (klockan 03.00)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0