2 VG och ett MVG - bra onsdag

Nyss kommit hem från en träning på jernvallen, fys och innebandy. Älskar laget just nu, vet att jag sa det igår också men trivs så bra just nu och trots att det är flera borta så är det ändå full fart på träningarna. Idag hade jag betygsprat med min lärare Tobias som jag har i Historia A och Svenska B. Jag fick reda på att jag hade VG i historia och MVG i svenska, något jag blev väldigt glad över. Skrev en krönika lite hastigt i måndags också och den tyckte han var superbra så jag kan inte vara något annat än nöjd. Tycker det är tråkigt att lektionerna med Tobias tar slut, speciellt i historia. Historia har alltid varit ett utav mina favoritämnen och Tobias gör lektionerna både roliga och lärorika. Fick också reda på att jag fick VG på artkunskapsprovet i biologi som jag hade i måndags. Något jag måste vara nöjd med då det inte är min starka sida. Så det går bra för Maria nu, typiskt, precis när allt tar slut! Suck...

Gillar gymnasiet, och gillar dessa människor som gjort NV lite roligare

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vårat lag är bäst! ;D

2011-05-26 @ 00:33:23
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0