Vinst, födelsedagsfirande och tjejsnack

...var precis vad den här lördagseftermiddagen/kvällen/natten innehöll. Först såg jag och Viktor på FBK-AIK och tillsist blev det en riktigt välförtjänt 4-2 vinst till Färjestad. Skulle kunna ha blivit några mål till för färjestad, om man citerar expertkommentator Petter Rönnquist: "Jag har aldrig sett ett semifinallag spela så dåligt som AIK gör". Helt rätt har han också för idag var dom inte bra. Puckinnehav ca 80% Färjestad, 20% AIK. Vinst imorgon skulle betyda final - hoppas hoppas!

Kvällen fortsatte hemma hos farbror Pär som fyllde 35 år idag (eller ja igår, eftersom klockan blivit över 12). Stort grattis vill jag i alla fall återigen säga! 8 personer drog sedan till Napoleon där det blev käk. Tillsist avslutades kvällen hemma i köket hos familjen Uggla tillsammans med Hanna och Ellen. Vi satt och pratade från 22.00 till 02.00 om allt ifrån musik, till hockey, till skola, till ja jagvettetusan, listan kan göras riktigt lång. Väldigt trevligt var det och säger samma sak som jag sa igår, att kvällar som dessa är väldigt underskattade! Nu ska jag sova, imorgon är det hockey som står på schemat - me like.

Bjuder vi på denna världens bästa Hanna och Ellen?

Kommentarer
Postat av: ellen

hahaha den där bilden var ju fin! speciellt jag blev charmig tycker jag :)

2011-03-27 @ 12:51:26
URL: http://ellenlinnealindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0