Torsdagskvällen

Var på möte med laget inför nästa säsong, ny tränare, nytt spelsystem. Känns riktigt seriöst och det känns som att man ungefär kommer bli mördad i sommar (eller ja från den 2 Maj), men det är det värt om det ger resultat inför nästa säsong. Cup är också fixad + ett träningsläger så det ser ljust ut tycker jag!

Efter mötet åkte Sofia, Hanna, Emma och Hanna med oss hem ifrån Jernvallen. Riktigt roliga tjejer det där. Beslutades även att jag, Hanna och Forsberg ska på "Hur många lingon finns det i världen" tillsammans imorgon.

Kvällen avslutades här hemma tillsammans med Sofia, Patrick, Hanna, Viktor och Johan. Såg slutet på semifinal nummer 6 också. Skellefteå till final mot Färjestad. Som jag trodde, men det jag inte hade hoppats på eftersom Färjestad har det svårare mot Skellefteå. Men det är final och de bästa lagen ska vara där då! Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Astonspelare

Vilken cup? och vart är träningslägret?

2011-04-04 @ 09:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0