Studentkryssningen

Hejhej!

Har nästan precis kommit hem ifrån studentkryssningen. Helgen har inte varit den bästa, vi förlorade matchen i lördags, färjestad förlorade (något jag fortfarande inte har släppt) och nu när jag kommer hem så fungerar inte min mobiltelefon. Väldigt roligt. Studentkryssningen i sig var väl rätt så rolig. Det var roligast i början (om man bortser från allt köande o.s.v.). Först käkade vi buffé och efter det handlade vi i tax freen. Jag, Sofia, Angelica och Alexandra handlade sammanlagt dricka och lite annat för nästan 900:-, och va mycket vi fick kvar när kvällen var slut!! Vi satt i alla fall ett tag inne i vår hytt och snackade, förfestade och vi hann även med att se att Eric Saade vann melodifestivalen, mycket bra röstat för en gång skull svenska folket. Runt halv 12 gick vi iväg och dansa och lite annat på två olika ställen. Tiden bara flög förbi och nästan 05.00 så låg jag i sängen, väldigt trött efter att nästan ha dygnat.

Alla vi tjejer tog det väldigt lugnt. I alla fall jag. Men jag kan inte neka till att jag inte haft kul för det, för kul har jag definitivt haft det. Och det är tack vare världens bästa tjejer, puss på er och tack för att ni gjorde den här helgen bättre än vad som hänt i sandviken. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0