Stoltare kan ingen vara

Nyss kommit hem från träningen och som vanligt så är det första jag gör efter träningen att kolla på mobilen om hur hockeyn slutat. Min mobil fick nå rus idag så det fungerade inte att kolla, men när jag kom hem fick jag se att Färjestad krossat Skellefteå med hela 6-2. Och i Lördags vart det 5-2 mot HV71. Känns som att Färjestad har hittat sin form nu, och det trots både målvakterna skadade, flera backar borta o.s.v. Är alltid en stolt färjestadare men när de spelar som de gör just nu så är jag en grymt stolt färjestadare. Nu är det bara 1 poäng kvar till serieledning, och två matcher kvar. Det ska vi nog kunna ordna tycker jag, om inte annat ser jag fram emot ett SM-guld i April.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0