Nu laddar vi om, med SM-final i sikte

Vinst igår, vinst idag? - Det återstår att se. 16.10 startar AIK-FBK på ett fullsatt Globen. För min del blir det soffan och tv4. Inte så pjåkigt det heller, då jag såklart hellre föredrar livehockey. Idag får man hoppas på att Färjestad spelar lika bra som de gjort, och att AIK fortsätter att vara så dåliga som dom har varit. Som experten Lasse Anrell skrev igår...

"Trots att siffrorna inte sprungit iväg i någon av matcherna så skulle jag vilja påstå att jag aldrig sett en så ojämn semifinalserie under mina 16 år som slutspelskrönikör."

och tycker inledningen av artikeln var velli bra...

"AIK behöver inte be om ursäkt för sin plats i den här SM-semifinalen. Däremot borde de be om ursäkt för sin insats i den. AIK har gett begreppet 08:a en ny innebörd – de har 0–8 mot värmlänningarna i år. Färjestad är riktigt bra – men det här är pinsamt dåligt, AIK."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0