Nagelbitare, tårögd och allt annat som kommer med

Åh shit. Andra kvartsfinalen idag började inte bra. Färjestad fick två utvisningar vilket ledde till 5 mot 3 spel för Brynäs i 1.45 sek vilket är = mål såklart. Ett litet tag senare blir det ett till mål för Brynäs i powerplay. Sen åkte jag på träning och tänkte att nu tar jag inte med mig mobilen eftersom jag var så irriterad över hur resultatet såg ut. När träningen är slut får jag höra att det står 2-2 = Lycka. När jag kommer hem så står det fortfarande 2-2 och matchen leder till förlängning. Nervös som man var vågade man inte kolla. 13.25 in i förlängningen vinner Färjestad i och med mål ifrån Robin Sterner. Då blev man rätt tårögd. Låter fjolligt för vissa men jag har varit så sjukt nervös nu att jag snart inte har några naglar kvar. Det är inte bara en vanlig kvartsfinal för mig. För mig är det så mycket mer i och med att dom möter Brynäs. Inte lätt att vara en Färjestadare i ett Brynäs-samhälle ibland. Men ibland, som nu, så kan det vara riktigt underbart! Nu ska jag duscha och imorgon är det Uppsala som gäller hela dagen, åker 08.10 ifrån Sandviken och kommer hem ungefär 17.00.

Säger bara, Stort Hjärta - Hårt Arbete! Det som gällde ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0