London Calling

The Clash – London Calling

Vi hörs på måndagkväll då vi kommer hem och då hoppas jag på att denna vecka har fört med sig 4 vinster. Frölunda - Färjestad, Färjestad - Brynäs,  Aston herr - Sala Silverstaden och framförallt Aston dam - KAIS Mora. Kom igen nu! Under tiden kommer jag att spendera min vecka i London. Vi ska förresten gå på Phantom of the Opera, en musikal som jag bara sett på film hittills, men såklart älskat! Blir nog väldigt bra. Vi hörs, puss på er alla och ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en toppen-resa! :)



Och ledsen att göra dig besviken men på

lördag är det Brynäs som krossar Färjestad. ;)

2011-03-03 @ 17:43:39
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0