It ain't over till the fat lady sings

En lugn fredagkväll har det varit. Det började med att man, trött som man är, sov i en och enhalvtimme efter stan och valbo med Sofia. Vi betalde idag våra sminkningar till balen, 500:- på belissima skulle det kosta men som tur var hade vi presentkort där som vi fick i julas så då kunde vi använda dom. Superduperbra. Nu ska jag se på ett utav mina favoritprogram - Schulman Show. Vi hörs imorgon.

Åh justia, måste alltid hålla mig updated till slutspelet i hockey och kan meddela att båda kvartsfinalerna mellan DIF-LHF och LHC-SAIK går mot en sjunde och avgörande match. Vore rätt häftigt om djurgården som vänt matchserien från 0-3 till 3-3 skulle vinna och ta sig till semifinal. Inte ofta sånt händer. Men det är väl ett tecken på att man aldrig ska sluta kämpa och att det inte är över förens det är över helt enkelt. Personligen hoppas jag nog på att Skellefteå går vidare, tycker jag dom förtjänar efter denna säsong, och sen mellan djurgården och luleå så spelar det inte så stor roll vilka som går vidare. Vore bra om djurgården går vidare för då spelas semifinalerna på olika dagar vilket betyder att varje semifinal kommer visas på canal+ sport1. Me like, me like. But on the other hand, djurgårdare är ju lite hmm.. vad ska man säga? Kaxiga? Vilda? Galna? känns tryggare med ett par lugna norrlänningar i semin. Häftigt med 13850 pers i Globen idag i alla fall, måste ha vart en rätt så okej stämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0