Helg

Ska käka om en timme ungefär sen blir det kanske en utav de sista helgerna på jernvallen för den här säsongen. Ikväll spelar Astons herrar DM semifinal tror jag, mot Runsten. Sista hemmamatchen för Aston, något som känns väldigt tråkigt. Älskar hösten och vintern på det sättet att man alltid har något att göra, både på veckodagskvällarna och på helgerna. Nu dröjer det fram tills ungefär September-Oktober igen innan ens livsstil återgår till normalt igen. För visst föredrar jag detta, helger fyllda med innebandy.

Kan väl lite kort säga vad helgens planer är också. Och det är ju somsagt innebandy ikväll. Imorgon åker vi kanske till Borlänge för att hämta Sofias balklänning, + att jag måste hitta en snart, börjar känna mig lite stressad. Aja, efter det blir det hockey, FBK-AIK i ett fullsatt LLA. På kvällen ska vi ut och käka med farbror Pär eftersom han fyller år imorgon. På söndag så blir det såklart hockey, AIK-FBK i ett förmodlige  fullsatt Globen. Hoppas på två vinster, vilket skulle betyda final.

Skriver igen imorgon f.m. Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0