blickar framåt

Ser ut som att början på nästa vecka kommer bli rätt så härlig här i viken...


Nu är det snart helg. Bara två träningar och två lektioner kvar utav denna skolvecka. I helgen har vi vår sista match för den här säsongen. Matchen är inte avgörande på något sätt för oss. Om vi vinner så får vi bara tre extra poäng, inget kommer att förändras i tabellen för vår del om vi vinner eller förlorar. But since it is our last game, I think we should do everything we can to win. Avsluta säsongen snyggt vill man alltid göra.

Personligen hatar jag att säsongen tar slut. Som jag skrev igår om hockeyn också. Jag önskar att man skulle spela innebandy året runt, eller i alla fall fram tills typ Maj eller nåt. Att sluta i Mars känns alldeles för tidigt. Vad ska man nu göra på helgerna och vardagskvällarna? Vi ska i alla fall fortsätta träna minst en gång i veckan fram tills Aston-dagen som är den 16 April. Ser väldigt mycket fram emot den dagen i alla fall. Har varit med "på riktigt" i tre år, då det först är internmatcher på dagen och på kvällen käkar alla i damlaget och herrlaget + styrelsen tillsammans på Living Room. Det bästa med det här året är att jag och Sofia får följa med tillbaka till Lobby och ha skoj med alla andra. Tidigare år har vi alltid behövt åka hem runt 12.00 när alla andra i laget drar ut på lobby, men i år blir det annat. Kommer nog bli riktigt kul, som det brukar bli på alla andra aston-dagar som jag varit med på. Nu ska jag byta om och om 45 min är det träning med innebandygymnasiet.


Btw. I love Michael Jackson, always have, always will: Michael Jackson – Hollywood Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0