all denna hockey

AIK gör det igen. Eller ska man säga Fasth gör det igen? Helt sjukt. 3 raka segrar vilket betyder 3-0 i kvartsfinalserien mellan AIK och HV71. Om Färjestad går vidare till semifinal, vilket dom förhoppningsvis gör, då blir det AIK som blir deras motståndare. För två veckor sedan hade jag varit jätteglad för ett sådant möte i semifinalen, "motorvägen raka vägen till finalen" skulle jag ha tänkt. Nu har motorvägen förvandlats till Uppsala-stad med röda stoppljus överallt. AIK är årets skräll. Dom i semin blir riktigt, riktigt hårt. Det enda som skulle göra det relativt enkelt är om Fasth skulle skada sig, men det kan man ändå inte önska om elitseriens absolut bästa målvakt 2011.

(vet att många som läser min blogg inte tycker om hockey, men det gör jag so you just have to deal with it, haha nej men förlåt för det, ska försöka variera mig mer... när playoff slutar!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hockey är ju den bästa sporten som finns! ;)

Ses om en stund.. tagga! :) Kramis

2011-03-12 @ 07:54:40
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0