Bal

Balen var rolig, totalt annorlunda från allt annat man brukar göra men nu är fina håruppsättningar, långa klänningar och fint smink bara ett minne blott, nu är det närmaste jag kan känna att det har varit bal, mina förstörda fötter. Haha, tänk allt vackert det är på en bal men åsså ska Maria ta upp sina fötter? Vad är detta? Nej men klackskor på från 13.30 till 01.00 ungefär, då får man ont. Så ett tips till alla som går nästa år, ta med låga skor till kvällen för igårkväll blev det typ pyttelite dans och mycket sittande för min del eftersom fötterna inte höll. Förutom hemsk fotvärk så var det jättekul. Tillbringade mycket tid med min klass, något jag tyckte var skitkul. Nu ser jag bara fram emot en vecka som kommer att gå i samma färger - tid med klassen färger.

En bild på när poliser på besökte lilla gasklockan får avsluta mina bilder ifrån balen 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0