Torsdag

Nu börjar jag bli trött på allt det här hostandet. Jag kan fortfarande inte sova på nätterna (vaknade 04.17 denna natt) och jag har inte ätit riktigt, d.v.s mer än en riktig måltid per dag, sedan i lördags. Nu vill jag bli frisk! That's not a wish, that's an order.

Idag kommer det förmodligen bli en rolig dag, kanske kompenserar upp för hur min kropp mår. Ikväll ska vi, 11 tjejer, ha avskedsmiddag för Angelica. Tre-rätters och sen kanske lite lekar och sånt efter det! Klockan 13.00 ungefär så ska vi mötas och handla allt som behövs och sedan vid fyra påbörjar förberedelserna. Vi kommer att vara hemma hos Maja, och de som kommer dit är jag, Sofia, Hanna, Alexa, Jennie, Julia, Frida, Ellen, Hanna B, Rebecka och såklart Angelica.

Gårdagens middag, gjorde våfflor i mitt nya våffeljärn
gick lite knackigt i början...
men slutprodukten blev bra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0