There are no goodbyes for us. Wherever you are, you will always be in my heart!

Mascaran är borta, utsmetad på hela kinderna. Varje tår känns. Varje tår betyder. Varje tår får mig att tänka på dig, min allra bästa vän. Det är inget farväl, inget avsked och inget hejdå men ändå så känns det som att världen går under. Det känns som att jag förlorar en bästa vän, en själsfrände, det känns som att jag förlorar en del av mig själv. Angelica Carlström. Det finns inte ord som kan beskriva vilken underbar person du är. Du ställer alltid upp för mig och du och jag kan prata om saker jag inte skulle våga prata med någon annan om. Du är en person jag alltid har kunnat litat på och du är också en person som jag aldrig kommer att glömma. Jag har träffat dig, flera gånger i veckan, i ungefär 13 år. Att jag nu, under ett år, inte ens ska få träffa dig en endaste minut är för mig ofattbart. Att inte få höra dig skratta och att inte få ha dig nära. Som sagt, jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig. Du är den bästa personen som finns och just nu är det tårarna som säger sitt. Jag hoppas att du får det jättebra, det gör jag verkligen och jag hoppas även på att tiden går snabbt. Att du snart är tillbaka, min allra bästa vän, Angelica Carlström. Som jag skrev för någon dag sedan: There are no goodbyes for us. Wherever you are, you will always be in my heart! - Är helt sant. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag skrev till dig i boken att det inte ens är någon ide att skriva att jag kommer att sakna dig - för det är en självklarhet. Men för att göra det rätt... Jag kommer sakna dig oerhört mycket, kommer sakna stunder tillsammans med dig och kommer sakna att inte kunna ha dig nära. Det sägs att man inte inser hur bra man haft det tills man förlorar det. Just nu känns det förjävligt och åren som gått har känts så mycket bättre - bara för att du funnits nära. När jag nu sitter här själv i mörkret och ser bilder på dig så kommer tårarna igen. Öser ner på mina kinder som regnet på ett plåt-tak. Världens finaste leende har duuu så mina sista ord i detta inlägg är ett råd - Keep smiling and you'll make the world a better place.

Tack för den fina överraskningen. I mitt hjärta finns bara du, kommer tänka på dig varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0