Söndag

Undra hur många aktiva söndagar man har haft i sitt liv? Förutom innebandymatcher så är söndagar oftast den dag då man gör absolut ingenting. För några månader sedan hade jag säkert massor utav plugg att göra, en händelserik vecka att se fram emot eller ja bara vad som helst att se fram emot. Den här söndagen går i slapphetens färger. Har hittills idag sett klart på En ängels tålamod säsong 2, loggat in på facebook runt 15 gånger och även spelat Röj omkring 50 gånger. Idag har jag dock en händelserik vecka att blicka fram på. Jobb med start imorgon 07.00! Nu är det slut på "sommarlovet" och det är jag glad för. Är glad över att jag nu kommer få något att göra om dagarna. Det känns som att allt man gör är att sova länge, slappa, äta lite, logga in på facebook ett antal gånger och sen sova igen. Jag gillar när det händer saker, även fast jag ofta också kan uppskatta de lugna stunderna, de får dock inte bli för många utav dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0