Söndag

Drog ut till mitt älskade Hedesunda idag. Ett paradis för varenda Uggla. Älskar att komma bort dit och känna att man kan vara precis den man är, se ut precis som man vill och bara koppla av. Älskar att ha en tillflyktsort. eller vad man ska kalla det för, på nära håll. Känner att verkligheten inte riktigt passar mig just nu och då känns stugan som en perfekt plats att vara på.

Träffade tjejerna ikväll. Vi såg på film hemma hos Hanna men det blev som vanligt mycket prat, något jag tycker är väldigt roligt för känner man mig väl så stannar munnen sällan på mig när jag träffar tjejerna. Så skönt att man har så många kompisar man älskar, folk man kan vara sig själv med och säga och göra precis vad man vill med.

Här är bilder ifrån idag...

Kommentarer
Postat av: ellen

kameran är superbra ju! nu får du börja lägga ut bilder varje dag! :D

2011-06-13 @ 00:54:11
URL: http://ellenlinnealindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0