Onsdag

Ledig onsdag. Eller ja, alla dagar är i stort sett lediga nu eftersom betygen är satta och vi inte ska ha några fler lektioner. Tråkigt tycker jag ändå, nu när det är så några dagar kvar vill man ändå vara i skolan. Jag kanske låter galen men skolan har ändå tagit upp 12 år av mitt liv och nu vill jag verkligen fullfölja och avsluta den tiden på bästa sätt. Idag ska jag då istället kanske träffa Angelica en stund för att fixa en sak och sen borde jag åka ner till frisören med nya idéer till balfrisyr. Ikväll är det träning, tror det är i smörhålet ikväll, tror dock inte jag behöver kolla på balfrisyr idag, kommer inte överleva kvällen så kommer inte kunna gå på balen på fredag, haha. Nej men det är bara att bita ihop och göra det bästa man kan.
Tänkte påbörja att lägga ut lite bilder för att summera ihop gymnasietiden, de första kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0