Ofattbart



En dag, ett beslut. Den 18 November är en dag jag längtat till eftersom att det är då Breaking Dawn har premiär. Nu när spelschemat är spikat för elitserien får jag reda på att en utav de TVÅ gånger som Färjestad besöker Gävle kommande säsong är på just den dagen, den 18 November. Varför? Hur kan det vara möjligt att det hamnar på just samma dag. Jag vet dock redan nu vad mitt beslut kommer att bli - jag kommer gå på hockeyn. Färjestad kommer som sagt till Gävle bara två gånger den här säsongen och jag tänker inte missa någon gång. Tänker inte missa chansen på att få se mitt älskade Färjestad live när jag väl har chansen. Bion får jag antingen se den 19:e eller om det finns någon 22.00 föreställning så får man gå på den. Tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0