Inför balen

Godmorgon! Uppe tidigt idag eftersom det är balen idag. Helt sjukt, jag kommer ihåg en dag i höstas, den dagen jag bestämde mig för att gå på balen, som igår. Nu är det den 3 Maj, en dag man har förberett så mycket inför, köpt klänning, bokat hår- och sminktid, köpt smycken, väska, skor och mest av allt har man bara pratat om den här dagen, nyfiken på hur ens kompisar kommer se ut. Frågor som "vilken färg har din klänning" och "undra hur vädret kommer se ut?"är frågor vi idag kommer få svar på. Vädret ser riktigt bra ut, sol och massa plusgrader. Så då var en fråga färdigbesvarad i alla fall. Nu ska jag åka och sminka mig hos Belissima. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en underbar dag :)

2011-06-03 @ 09:02:57
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0