Fredag

Fredagen har hittills innehållit en fika på Wayne's med Angelica och Sofia och därefter blev det lite shopping, först på stan i sandviken då jag bytte ut ett par örhängen + att jag köpte nässpray också. Haha, rolig investering. Mamma och pappa köpte också en ny dator eftersom vår ena har gått sönder. Så just nu sitter jag vid en sprillans ny dator. Det som är tråkigt är dock att alla bilder har försvunnit, Mexiko, London, Gran Canaria... som tur var finns några på facebook och några på den andra datorn som dock också är på lagning nu. Ugglornas datorer fungerar toppen!

Vi åkte i alla fall en stund till Valbo idag också men det blev en kort tur dit. Ikväll ska jag bara vila och ta det lugnt, vill bli helt frisk tills på måndag då det är första arbetsdagen på Posten AB i gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0