Det börjar att lukta helg

Snart är en hel arbetsvecka passerad och det betyder, efter andra arbetsveckan avklarad, att jag har fyra veckor kvar. Ja, det blev 6 veckors arbete istället för 5, något jag bara bugar och bockar för då man inte vet när nästa inkomst kan komma. Något jag föredrar när man sitter där i postbilen och svettas är att man har något att se fram emot till kvällen. Som idag. Idag hade jag en filmkväll med tjejerna att se fram emot. Något som jag uppskattar oerhört mycket. Vi åkte, som vanligt, till hemmakväll för att hyra film och köpa godis. Tillslut blev filmen ett onödigt "köp", eller ska man kalla det "lån"?, eftersom vi pratade konstant... i över två timmar. Det tyder på två saker - 1. Gott sällskap! och 2. Att det var för längesedan vi sågs! (och ändå sågs vi en stund igår) I vanliga fall brukar vi prata mycket under filmer... men man brukar ändå ha koll på vem huvudpersonen är, vad den personen heter och var filmen är utspelad. Den här filmen, som jag inte ens kan titeln till, blev något helt annat. Jag älskar att umgås med mina tjejer, men jag vill göra det oftare. Synd att jobb och träning tar upp all tid på vardagar bara för annars skulle jag vilja ha det som på Gran Canaria... vara med mina tjejer 24/7.

 

Avslutar med ett... tack för ikväll tjejer och nu tackar jag för mig! Godnatt, vi hörs imorgon då det väntas en efterlängtad helg. Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0