“Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”

Första måndagen som arbetslös. Tynger i mitt hjärta när jag behöver sätta in mig själv i den kategorin. Åkte dock till arbetsförmedlingen imorse tillsammans med Sofia, Jennie och Julia men eftersom att vi alla har sommarjobb så fick vi inte skriva in oss. Skönt att gå upp halv 9 när man egentligen kunnat sova hur länge man vill. Så har jag gått och blivit sjuk också, eller inte sjuk, har ont i halsen och det låter som att jag svalt en kråka på ett ungefär. Blir ingen träning för min del ikväll, något jag tycker känns riktigt tråkigt, har längtat efter att träna. Något som även är väldigt jobbigt just nu är att en utav min äldsta och bästa vän åker till USA om en vecka och kommer hem... om ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0