Allt från ögongodis till känslor

Träningen igår i smörhålet var det värsta jag varit med om! Aldrig känt mig så slut men på ett sätt ville man inte heller ge upp och tack vare ett grymt lag och grymma tränare så körde man även fast det kändes som att man skulle nästan svimma. Gårdagskvällen blev en kväll som tillbringades för det mesta i bilen. Jag skjutsade min bror fram och tillbaka till Gävle igår men jag hann med en stund på Kharma med Sofia, Alexa och Jennie. Därefter drog vi in till Gävle och käkade på Max, allt för att få en glass mitt i natten... haha. Tänkte svara på en kommentar jag fick också...




Svar: Det borde du göra, riktigt bra film, både ettan och tvåan! Svårt, jag är typ en allätare. Kan se väldigt mycket filmer och tycker om väldigt många filmer, allt förutom skräckfilmer, det är jag för mesig för att se, haha. Absoluta favoriterna är såklart Twilight (huge Twilight-nerd), Stolthet och Fördom har alltid varit en favorit och sen är det massa filmer jag älskar som typ Pirates filmerna, The Notebook, Harry Potter såklart och sen lite udda filmer som Sweeney Todd. Älskar filmer gjorda av Tim Burton (Sweeney Todd, Edward Scissorhands, Alice i Underlandet...), Lasse Hallström (Hatchiko, Dear John, Chocolat..)  eller Garry Marshall (Pretty Woman, En prinsessas dagbok, Valentine's day..). Johnny Depp i huvudrollen blir ju sällan fel så ge mig Pirates, Sweeney Todd, Finding neverland eller Chocolat så är jag nöjd! Allt från ögongodis till känslor, tycker dock Johnny Depp kan leverera båda delarna. Men sen ibland är det ju skönt att se någon lite betydelselös romantisk komedi som alltid slutar lyckligt också. Geniet - Tim Burton och hans fantastiska filmer med underbara Johnny Depp och Burton's fru Helena Bonham Carter i huvudrollerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0