27 Juni

Blev en lång dag på posten idag. Körde själv idag och då blev det allt ifrån några vilsekörningar till punktering. Usch, aja det kan bara bli bättre! Kan inte träna idag eftersom jag fortfarande är sjuk + att jag är galet trött ifrån idag. Stekande sol, 30+ och inge vatten eller mat på hela dagen från 10.00 till 16.30. Skönt. När jag kom hem fick jag två glada nyheter, det ena var att min syster städat hela mitt rum, det var ett bombnedslag kan jag säga er. Den andra goda nyheten var att Angelica kommer hem. Man hoppades ju såklart att det skulle gå bra för henne i USA men eftersom jag saknat henne väldigt mycket så är det en god nyhet för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0