What has become of me

Nyss sagt farväl till tjejerna. Julia, Jennie, Alexandra och Frida kom hit en sväng och vi såg på Mean Girls 2. Total Chick-flick. Passar oss perfekt. Hannapanna kom förbi en sväng också så då hann man träffa henne också efter nästan en vecka isär. Kuligt. Nu tänkte jag se på några friends-clip och sen sova för imorgon är det en lång dag med först jobb och sen träning som väntar!

Måste först bara tipsa om en låt som hamnat etta på min lista just nu. Bakgrund: Ni känner väl till Chris Medina? Killen som just nu tar hand om hans tjej som var med i en bilolycka för tre årsedan och som därefter fick stora hjärnskador. Chris gjorde ju en fantastiskt underbar låt (som jag grinat till många gånger) förut som heter What are words. Nu har jag fått höra en annan låt han gjort, låten han la ut den dag då Chris och Juliana egentligen skulle gifta sig, check it out by yourself - I'm in love... all over again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0