...tröttare - tröttast

Energin fanns inte där, två timmars fys-/innebandyträning var inte alls bra för mig. Hade inte ätit på hela dagen, förutom en liten yoghurt på morgonen och någon smörgås på eftermiddagen. Man hinner inte, varken på morgonen, lunchen eller middagen. Man hinner inte äta, dagarna är fyllda av massa annat. Stundtals på träningen kände jag hur kroppen skakade och ibland blev det yrt för en också. Hade ingen kraft i armarna... så det blev inga nya blåmärken på tjejerna idag, som Ströms märke igår. Haha. Tur det kanske. Har dock hört att tjejen ska ge igen på mig imorgon då det väntas brännboll, hon säger att jag kan vänta mig en och annan tennisboll i magen.. jaja, vi får väl se. Tror dock att morgondagskvällen kommer att bli jättebra. Först brännboll med laget och sen tar vi och går ut och käkar tillsammans på det där nya italienska stället. Blir nog askalas! För nu är lite mer än två månaders fysträning över och vi går in på "sommaruppehåll", dock kan man inte ligga på latsidan då för då får man problem när coopertestet kommer i början på augusti.

Känner att The Lazy song passar in på mitt humör varje dag nuförtiden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0